ceska distribucni2

                                                                     zelená linka 800 888 558

V Ostravě, dne 22. 8. 2018

logo CDNa letákovém trhu není důležité mít jenom silného partnera pro distribuci, ale je potřeba také vědět, co spotřebitelé vyhledávají, jaké jsou trendy, jaký je účinek jednotlivých komunikačních prostředků, a proto jsme pro vás dali dohromady výběr těch nejzajímavějších informací, co se v poslední době objevily v médiích.

Praha, 23. srpna 2018

logo CDSpolečnost Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců, zpracovala analýzu nabídky školních potřeb, která se pravidelně objevuje ve druhé polovině prázdnin. V letácích je letos nebývalá nabídka speciálních výrobků s ergonomickými prvky. Průměrná sleva, kterou letos řetězce na výbavu pro školáky v letácích nabízejí, dosahuje stejně jako v loňském roce 31 %.

Praha, 7. června 2018

logo CD rgb vysoka kvalita

Čte je 92 % lidí, a to i když neplánují nákup

Společnost Česká distribuční provedla mezi zákazníky obchodních řetězců dotazníkové šetření s cílem zjistit, jak vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají. Z odpovědí vyplynulo, že letáky sleduje alespoň někdy 92 % dotázaných, přičemž 68 % v nich vyhledává hlavně slevy a nízké ceny, 35 % lákají zajímavosti a 23 % hledá inspiraci pro vaření nebo vybavení domácnosti.

logo CD rgb vysoka kvalitaVánočním nápojem Čechů je pivo, na velikonoce roste obliba likérů

Praha, 11. dubna 2018) – Společnost Česká distribuční zanalyzovala nabídku alkoholu v letácích obchodních řetězců od prosince 2017 do března 2018 a porovnala nabídku na Vánoce a Velikonoce.